Roco Parní lokomotiva Rh 354.1, ČSD, digitální - 70080

Kód: RO70080
Neohodnoceno
Značka: Roco
11 359 Kč
Skladem u dodavatele (4 ks)
Můžeme doručit do:
28.11.2024
Možnosti doručení

 

V roce 1912 si tehdejší k. k. priv. společnost Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovou lokomotivu pro provoz těžkých osobních vlaků, která měla nahradit příliš slabé lokomotivy třídy 229. Továrna na lokomotivy společnosti Staats-Eisenbahn-Gesellschaft pak vyvinula přehřátý parní typ třídy 629 jako první tendrovou lokomotivu na světě s tichomořskou sekvencí náprav 2'C1'. První lokomotiva 629 byla dodána společnosti Southern Railway Company v roce 1913 a v následujících dvou letech následovalo dalších 14 lokomotiv v celkem 3 dodávkových sériích. Mimořádně dobré zkušenosti s touto řadou přiměly císařské a královské státní dráhy k nákupu 25 téměř identických lokomotiv až do konce monarchie v roce 1918.Patnáct strojů Südbahn a deset kusů Staatsbahn zůstalo po první světové válce v Rakousku. Patnáct z nich muselo být předáno nově vzniklým ČSD, které je označily 354.121 až 135.

 

Specifikace:

  • spojka - Hřídel NEM 362 s kinematikou KK
  • setrvačník - ano
  • počet hnaných náprav – 3
  • počet náprav s trakčními pneumatikami - 1
  • horní světlo - 2 světlomety digitálně přepínatelné
  • LED světlomet - ano
  • fuknce přídavného světla - ano
  • vnitřní osvětlení - ano, LED, digitálně přepínatelné, osvětlení kabiny
  • napájecí systém - 2L - digitální
  • rozhraní - elektrické rozhraní pro hnací vozidla PluX22
  • digitální dekodér - Plus22
  • typ dekodéru - MS450P22
  • zvuk - ano
  • vyrovnávací kondenzátor - ano

 

Hlavní vlastnosti:

  • kotel s jednoduchou parní kopulí a ejektorem Giesl.
  • volně stojící tratě
  • kovové nárazníky
  • nejjemnější kola s nízkými kolovými obrubami
  • hnací a spojovací tyče z litého kovu
  • v digitálním provozu s přepínatelným osvětlením kabiny řidiče a pohonné jednotky

 

Dokumentace:

návod k obsluze (DE, EN, CZ)

registrace a přiřazení funkčních kláves (DE)

list náhradních dílů (DE)

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

V roce 1912 si tehdejší k. k. priv. společnost Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovou lokomotivu pro provoz těžkých osobních vlaků, která měla nahradit příliš slabé lokomotivy třídy 229. Továrna na lokomotivy společnosti Staats-Eisenbahn-Gesellschaft pak vyvinula přehřátý parní typ třídy 629 jako první tendrovou lokomotivu na světě s tichomořskou sekvencí náprav 2'C1'. První lokomotiva 629 byla dodána společnosti Southern Railway Company v roce 1913 a v následujících dvou letech následovalo dalších 14 lokomotiv v celkem 3 dodávkových sériích. Mimořádně dobré zkušenosti s touto řadou přiměly císařské a královské státní dráhy k nákupu 25 téměř identických lokomotiv až do konce monarchie v roce 1918.Patnáct strojů Südbahn a deset kusů Staatsbahn zůstalo po první světové válce v Rakousku. Patnáct z nich muselo být předáno nově vzniklým ČSD, které je označily 354.121 až 135.

 

Specifikace:

  • spojka - Hřídel NEM 362 s kinematikou KK
  • setrvačník - ano
  • počet hnaných náprav – 3
  • počet náprav s trakčními pneumatikami - 1
  • horní světlo - 2 světlomety digitálně přepínatelné
  • LED světlomet - ano
  • fuknce přídavného světla - ano
  • vnitřní osvětlení - ano, LED, digitálně přepínatelné, osvětlení kabiny
  • napájecí systém - 2L - digitální
  • rozhraní - elektrické rozhraní pro hnací vozidla PluX22
  • digitální dekodér - Plus22
  • typ dekodéru - MS450P22
  • zvuk - ano
  • vyrovnávací kondenzátor - ano

 

Hlavní vlastnosti:

  • kotel s jednoduchou parní kopulí a ejektorem Giesl.
  • volně stojící tratě
  • kovové nárazníky
  • nejjemnější kola s nízkými kolovými obrubami
  • hnací a spojovací tyče z litého kovu
  • v digitálním provozu s přepínatelným osvětlením kabiny řidiče a pohonné jednotky

 

Dokumentace:

návod k obsluze (DE, EN, CZ)

registrace a přiřazení funkčních kláves (DE)

list náhradních dílů (DE)

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: