Roco Dieselová lokomotiva T 679.1, ČSD Sergej - 7300040

Kód: RO7300040
Neohodnoceno
Značka: Roco
5 559 Kč
Skladem u dodavatele (3 ks)
Můžeme doručit do:
28.11.2024
Možnosti doručení

Model Dieselové lokomotivy T 679.1, ČSD - 7300040 nejenže vizuálně uchvacuje, ale je i mistrovským dílem technické přesnosti. Poprvé kompletní vzduchové vedení brzd s plně tvarovanými vzduchovými zásobníky, které nejen zvyšují realističnost, ale přidávají i na funkčnosti. Obzvláště autentické podvozky vám umožní vidět každý zub na ozubeném kole. A co teprve volně stojící drapáky posunovače pod nárazníky - detail, který je často přehlížen, ale na tomto modelu získává na významu.

 

Jedná se o model šestinápravové dieselelektrické lokomotivy T 679.1 Československých státních drah, sloužící zejména k tažení těžkých nákladních vlaků. Typ M62 sovětské dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu, přezdívané Sergej, patřil mezi vůbec nejvýkonnější stroje velmi hojně zastoupené v zemích východního bloku. Vyráběny byly sériově v lokomotivním závodě ve Vorošilovgradu (Luhansku) v Sovětském svazu, resp. v Ukrajinské SSR až do přelomu tisíciletí a ještě dnes je lze vidět v aktivní službě u Maďarských státních železnic.

 

Specifikace:

  • minimální poloměr 358 mm
  • setrvačník - ano
  • počet hnaných náprav 6
  • počet náprav s trakčními pneumatikami 2
  • spojka - hřídel NEM 362 s kinematikou KK
  • délka přes spřáhlo 202 mm
  • horní světlo světlomety 3 přední světlomety/2 zadní světla, podle směru jízdy
  • LED světlomet
  • elektrická soustava DC analogové

 

Hlavní vlastnosti:

  • železniční společnost ČSD
  • dráha H0
  • epocha IV

 

Dokumenty:

Detailní informace

Detailní popis produktu

Model Dieselové lokomotivy T 679.1, ČSD - 7300040 nejenže vizuálně uchvacuje, ale je i mistrovským dílem technické přesnosti. Poprvé kompletní vzduchové vedení brzd s plně tvarovanými vzduchovými zásobníky, které nejen zvyšují realističnost, ale přidávají i na funkčnosti. Obzvláště autentické podvozky vám umožní vidět každý zub na ozubeném kole. A co teprve volně stojící drapáky posunovače pod nárazníky - detail, který je často přehlížen, ale na tomto modelu získává na významu.

 

Jedná se o model šestinápravové dieselelektrické lokomotivy T 679.1 Československých státních drah, sloužící zejména k tažení těžkých nákladních vlaků. Typ M62 sovětské dieselové lokomotivy s elektrickým přenosem výkonu, přezdívané Sergej, patřil mezi vůbec nejvýkonnější stroje velmi hojně zastoupené v zemích východního bloku. Vyráběny byly sériově v lokomotivním závodě ve Vorošilovgradu (Luhansku) v Sovětském svazu, resp. v Ukrajinské SSR až do přelomu tisíciletí a ještě dnes je lze vidět v aktivní službě u Maďarských státních železnic.

 

Specifikace:

  • minimální poloměr 358 mm
  • setrvačník - ano
  • počet hnaných náprav 6
  • počet náprav s trakčními pneumatikami 2
  • spojka - hřídel NEM 362 s kinematikou KK
  • délka přes spřáhlo 202 mm
  • horní světlo světlomety 3 přední světlomety/2 zadní světla, podle směru jízdy
  • LED světlomet
  • elektrická soustava DC analogové

 

Hlavní vlastnosti:

  • železniční společnost ČSD
  • dráha H0
  • epocha IV

 

Dokumenty:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: