Roco Dieselová lokomotiva T 466 2050, ČSD - 7300003

Kód: RO7300003
Neohodnoceno
Značka: Roco
5 109 Kč
Skladem u dodavatele (1 ks)
Můžeme doručit do:
3.12.2024
Možnosti doručení

Motorová lokomotiva Československých státních drah T 466 2050. Nový design!

 

Verze 1. série s hladkou boční stěnou kabiny. Detailně propracovaný model s mnoha samostatně použitelnými zásuvnými díly. Přehledný pohled do kabiny strojvedoucího. Filigránové bezpečnostní zábradlí. Sady kol s nízkými přírubami kol. Instalované osvětlení kabiny řidiče.

 

V 70. letech 20. století měly bývalé Československé státní dráhy (ČSD) velmi potřebovaly výkonné nákladní vlakové dieselové lokomotivy pro středně těžké posunovací a traťové služby. Z průmyslové lokomotivy typu T 448 byla proto odvozena lehčí varianta T 466.2. Vyráběla se v ČKD v Praze od roku 1977 v devíti sériích (každá s drobnými odlišnostmi) v počtu 494 kusů a ČSD ji nasazovaly do provozu až do roku 1986.

 

Hlavní vlastnosti:

  • spojka hřídel NEM 362 s kinematikou KK
  • minimální poloměr 358 mm
  • délka přes vyrovnávací paměť 156 mm
  • dráha H0
  • epocha IV
  • 3 světlomety/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdy
  • LED světlomet ANO
  • systém napájení: 2L stejnosměrný proud
  • počet hnaných náprav 4
  • počet náprav s trakčními pneumatikami 1
  • elektrické rozhraní por lokomotivy PluX22

 

Dokumenty:

Detailní informace

Detailní popis produktu

Motorová lokomotiva Československých státních drah T 466 2050. Nový design!

 

Verze 1. série s hladkou boční stěnou kabiny. Detailně propracovaný model s mnoha samostatně použitelnými zásuvnými díly. Přehledný pohled do kabiny strojvedoucího. Filigránové bezpečnostní zábradlí. Sady kol s nízkými přírubami kol. Instalované osvětlení kabiny řidiče.

 

V 70. letech 20. století měly bývalé Československé státní dráhy (ČSD) velmi potřebovaly výkonné nákladní vlakové dieselové lokomotivy pro středně těžké posunovací a traťové služby. Z průmyslové lokomotivy typu T 448 byla proto odvozena lehčí varianta T 466.2. Vyráběla se v ČKD v Praze od roku 1977 v devíti sériích (každá s drobnými odlišnostmi) v počtu 494 kusů a ČSD ji nasazovaly do provozu až do roku 1986.

 

Hlavní vlastnosti:

  • spojka hřídel NEM 362 s kinematikou KK
  • minimální poloměr 358 mm
  • délka přes vyrovnávací paměť 156 mm
  • dráha H0
  • epocha IV
  • 3 světlomety/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdy
  • LED světlomet ANO
  • systém napájení: 2L stejnosměrný proud
  • počet hnaných náprav 4
  • počet náprav s trakčními pneumatikami 1
  • elektrické rozhraní por lokomotivy PluX22

 

Dokumenty:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: