Roco Dieselová lokomotiva 742 162-1, ČD - 7300014

Kód: RO7300014
Neohodnoceno
Značka: Roco
5 319 Kč
Skladem u dodavatele (2 ks)
Můžeme doručit do:
28.11.2024
Možnosti doručení

Dieselová lokomotiva 742 162-1, ČD - 7300014 přichází jako majestátní spojení technologie a designu, připravena oživit vaši kolejovou železnici. Nejenže vás okouzlí svou žebrovanou boční stěnou kabiny řidiče, ale její detailní propracování vás jednoduše pohltí. Každý z jejich samostatně připevněných zásuvných dílů byl designován s ohledem na maximální realismus a funkčnost. Filigránové bezpečnostní zábradlí a dvojkolí s nízkými okolky nejen zvyšují estetickou hodnotu modelu, ale také zabezpečují, že každý pohled do kabiny řidiče je jasný a nezakalený. Nechte se vtáhnout do doby, kdy technika sloužila lidem na železničních kolejích.

 

Tento stroj nejen že odráží vrchol inženýrského umu 70. let, ale dodnes zůstává nepostradatelným pomocníkem pro každé nákladní a posunovací práce na železnici. Původně vyvinutá jako lehčí alternativa k robustní T 448, nabízí unikátní kombinaci výkonu a agilnosti, která je ideální pro středně těžké posunovací a traťové služby. ČKD Praha ve své době přišlo s revolučním designem, který dnes může sloužit jako skvělá ukázka průmyslového dědictví.

 

Specifikace:

  • minimální poloměr 358 mm
  • setrvačník - ano
  • počet hnaných náprav 4
  • počet náprav s trakčními pneumatikami 1
  • spojka - hřídel NEM 362 s kinematikou KK
  • délka přes spřáhlo 156 mm
  • horní světlo světlomety 3 přední světlomety/2 zadní světla, podle směru jízdy
  • LED světlomet
  • elektrická soustava DC analog
  • elektrické rozhraní pro lokomotivy PluX22

 

Hlavní vlastnosti:

  • železniční společnost CD
  • dráha H0
  • epocha V

 

Dokumenty:

Detailní informace

Detailní popis produktu

Dieselová lokomotiva 742 162-1, ČD - 7300014 přichází jako majestátní spojení technologie a designu, připravena oživit vaši kolejovou železnici. Nejenže vás okouzlí svou žebrovanou boční stěnou kabiny řidiče, ale její detailní propracování vás jednoduše pohltí. Každý z jejich samostatně připevněných zásuvných dílů byl designován s ohledem na maximální realismus a funkčnost. Filigránové bezpečnostní zábradlí a dvojkolí s nízkými okolky nejen zvyšují estetickou hodnotu modelu, ale také zabezpečují, že každý pohled do kabiny řidiče je jasný a nezakalený. Nechte se vtáhnout do doby, kdy technika sloužila lidem na železničních kolejích.

 

Tento stroj nejen že odráží vrchol inženýrského umu 70. let, ale dodnes zůstává nepostradatelným pomocníkem pro každé nákladní a posunovací práce na železnici. Původně vyvinutá jako lehčí alternativa k robustní T 448, nabízí unikátní kombinaci výkonu a agilnosti, která je ideální pro středně těžké posunovací a traťové služby. ČKD Praha ve své době přišlo s revolučním designem, který dnes může sloužit jako skvělá ukázka průmyslového dědictví.

 

Specifikace:

  • minimální poloměr 358 mm
  • setrvačník - ano
  • počet hnaných náprav 4
  • počet náprav s trakčními pneumatikami 1
  • spojka - hřídel NEM 362 s kinematikou KK
  • délka přes spřáhlo 156 mm
  • horní světlo světlomety 3 přední světlomety/2 zadní světla, podle směru jízdy
  • LED světlomet
  • elektrická soustava DC analog
  • elektrické rozhraní pro lokomotivy PluX22

 

Hlavní vlastnosti:

  • železniční společnost CD
  • dráha H0
  • epocha V

 

Dokumenty:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: