Piko Sada 3 osobních vagónů ABa, Ba a Bac Západní expres ČSD IV - 58247

Kód: PI58247
Neohodnoceno
Značka: Piko
5 749 Kč
Skladem u dodavatele (2 ks)
Můžeme doručit do:
28.11.2024
Možnosti doručení

Sada čtyřnápravových vagónů typu UIC‑Y, oddílového osobního vozu 1. a 2. třídy ABa, oddílového osobního vozu 2. třídy Ba a lehátkového vozu 2. třídy Bac Československých státních drah. Věrně reprodukuje soupravy mezinárodních rychlíků Ex 250 a Ex 251 „Západní expres“, zajišťujících spojení mezi Prahou a Frankfurtem nad Mohanem na přelomu 60. a 70. let.

Precizní výlisky karoserie spolu s lakováním zachycují i nejmenší detaily okenních rámů a dveří. Střechy vozů jsou ztvárněny pečlivě, s veškerými podrobnostmi výdechů i klapek vzduchotechniky. Čela nesou věrně reprodukované pryžové návalky. Dokonale průzračnými okny je možno nahlížet do důkladně zpracovaných interiérů. S maximálním důrazem na autenticitu byly zhotoveny rovněž podvozky, na kterých je možno pozorovat podrobně zpracovaná táhla a válce obslužných zařízení.

Vozy jsou samozřejmě připraveny k dovybavení krátkými spřáhly, aby mohly být dokonale přizpůsobeny k sestavování dlouhých souprav. Model osobního vagónu nabízí také možnost snadného osazení zvlášť určeným LED modulem interiérového i koncového osvětlení osvětlení a ovládacím dekodérem. Pro reprodukci dobových souprav lze zvláště doporučit některou z dieselových lokomotiv T679.1 „Sergej“ (č. 52819 a 52814), nebo elektrických lokomotiv S 499.1 „Laminátka“ (č. 51380 a 51382), které naleznete v naší nabídce.

 

Hlavní vlastnosti:

  • čtveřice náprav
  • možnost dovybavit osvětlovacími moduly a ovládacím dekodérem
  • šachta dle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla

 

Dokumentace:

Detailní informace

Detailní popis produktu

Sada čtyřnápravových vagónů typu UIC‑Y, oddílového osobního vozu 1. a 2. třídy ABa, oddílového osobního vozu 2. třídy Ba a lehátkového vozu 2. třídy Bac Československých státních drah. Věrně reprodukuje soupravy mezinárodních rychlíků Ex 250 a Ex 251 „Západní expres“, zajišťujících spojení mezi Prahou a Frankfurtem nad Mohanem na přelomu 60. a 70. let.

Precizní výlisky karoserie spolu s lakováním zachycují i nejmenší detaily okenních rámů a dveří. Střechy vozů jsou ztvárněny pečlivě, s veškerými podrobnostmi výdechů i klapek vzduchotechniky. Čela nesou věrně reprodukované pryžové návalky. Dokonale průzračnými okny je možno nahlížet do důkladně zpracovaných interiérů. S maximálním důrazem na autenticitu byly zhotoveny rovněž podvozky, na kterých je možno pozorovat podrobně zpracovaná táhla a válce obslužných zařízení.

Vozy jsou samozřejmě připraveny k dovybavení krátkými spřáhly, aby mohly být dokonale přizpůsobeny k sestavování dlouhých souprav. Model osobního vagónu nabízí také možnost snadného osazení zvlášť určeným LED modulem interiérového i koncového osvětlení osvětlení a ovládacím dekodérem. Pro reprodukci dobových souprav lze zvláště doporučit některou z dieselových lokomotiv T679.1 „Sergej“ (č. 52819 a 52814), nebo elektrických lokomotiv S 499.1 „Laminátka“ (č. 51380 a 51382), které naleznete v naší nabídce.

 

Hlavní vlastnosti:

  • čtveřice náprav
  • možnost dovybavit osvětlovacími moduly a ovládacím dekodérem
  • šachta dle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla

 

Dokumentace:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: