Piko Elektrická lokomotiva Rh 1216 Taurus se 4 pantografy ČD VI - 59844

Kód: PI59844
Novinka
Neohodnoceno
Značka: Piko
4 859 Kč
Skladem u dodavatele (>5 ks)
Můžeme doručit do:
24.10.2024
Možnosti doručení

Model nejmodernější čtyřnápravové elektrické lokomotivy Rh 1216 Taurus III v provedení Railjet Českých drah, využívané především k tažení mezinárodních osobních vlaků. Elegantní a úspěšný stroj vyráběný firmou Siemens je držitelem rychlostního rekordu z roku 2006 a lze jej vídat na tratích napříč celou Evropou.

Prvotřídní zpracování dává vyniknout mimořádné bohatosti detailů podvozku věrně zachycujících i nejmenší podrobnosti brzdového ústrojí. Vyniká zde také vysoce kvalitní potisk s množstvím kontrastních piktogramů. Přísně aerodynamická karoserie je doplněna citlivě zakomponovanými a důkladně zpracovanými stupínky a madly. Energický charakter stroje dokonale dotváří precizní lakování zdůrazňující jak hlavní linie, tak i drobné detaily výlisku. Střechu pak zdobí ohromující řada dodatečně připojených součástí, jimž vévodí čtveřice pantografů autenticky odrážejících provedení lokomotivy pro České dráhy.

Pohon modelu zajišťuje výkonný motor s rozměrnými setrvačníky, který je spolu s těžkým, precizně navrženým a sestaveným zinkovým podvozkem zárukou skvělých jízdních vlastností. Moment je přenášen prostřednictvím dvojice úhlopříčně uspořádaných bandážovaných kol na vnitřních nápravách, poháněná jsou však všechna dvojkolí. Trojice světel na čelech se rozsvěcí a mění barvu v závislosti na směru jízdy. Model je možno rozšířit zvlášť určeným digitálním dekodérem se zvukovým modulem a reproduktorem.

 

Hlavní vlastnosti:

  • čtveřice náprav
  • motor s dvojicí setrvačníků
  • dvojice bandážovaných hnacích kol
  • světla s přepínáním barvy dle směru jízdy
  • čtveřice pantografů
  • rozhraní NEM 652
  • šachta dle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla

 

Dokumentace:

Detailní informace

Detailní popis produktu

Model nejmodernější čtyřnápravové elektrické lokomotivy Rh 1216 Taurus III v provedení Railjet Českých drah, využívané především k tažení mezinárodních osobních vlaků. Elegantní a úspěšný stroj vyráběný firmou Siemens je držitelem rychlostního rekordu z roku 2006 a lze jej vídat na tratích napříč celou Evropou.

Prvotřídní zpracování dává vyniknout mimořádné bohatosti detailů podvozku věrně zachycujících i nejmenší podrobnosti brzdového ústrojí. Vyniká zde také vysoce kvalitní potisk s množstvím kontrastních piktogramů. Přísně aerodynamická karoserie je doplněna citlivě zakomponovanými a důkladně zpracovanými stupínky a madly. Energický charakter stroje dokonale dotváří precizní lakování zdůrazňující jak hlavní linie, tak i drobné detaily výlisku. Střechu pak zdobí ohromující řada dodatečně připojených součástí, jimž vévodí čtveřice pantografů autenticky odrážejících provedení lokomotivy pro České dráhy.

Pohon modelu zajišťuje výkonný motor s rozměrnými setrvačníky, který je spolu s těžkým, precizně navrženým a sestaveným zinkovým podvozkem zárukou skvělých jízdních vlastností. Moment je přenášen prostřednictvím dvojice úhlopříčně uspořádaných bandážovaných kol na vnitřních nápravách, poháněná jsou však všechna dvojkolí. Trojice světel na čelech se rozsvěcí a mění barvu v závislosti na směru jízdy. Model je možno rozšířit zvlášť určeným digitálním dekodérem se zvukovým modulem a reproduktorem.

 

Hlavní vlastnosti:

  • čtveřice náprav
  • motor s dvojicí setrvačníků
  • dvojice bandážovaných hnacích kol
  • světla s přepínáním barvy dle směru jízdy
  • čtveřice pantografů
  • rozhraní NEM 652
  • šachta dle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla

 

Dokumentace:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: